VeoSprinter

Teenuse üldtingimused

Tingimused kehtivad alates 01.05.2025.a

1. ÜLDSÄTTED

1.1

Käesolevad tüüptingimused sätestavad Veosprinter OÜ või tema poolt volitatud isiku (edaspidi Käitleja) jäätmevaldajale (edaspidi Klient) osutatavate jäätmekäitlusteenuste (edaspidi Teenused) põhilised tingimused (edaspidi Üldtingimused).

1.2

Lepingu võib sõlmida eraldi Lepingu tingimuste aksepteermisega kirjalikus vormis. Lepingut saab muuta Lepingu muudatuste aksepteerimisega kirjalikus vormis. Juhul kui Pooled on Lepingus kokku leppinud Üldtingimustele vastuolulistes tingimustes, juhindutakse Lepingus sätestatust.

1.3

Käesolevad jäätmekäitlusteenuste osutamise Üldtingimused määravad kindlaks ehitus- ja lammutustöödel tekkivate jäätmete; suurjäätmete (suuremõõduliste jäätmete); majapidamisjäätmete (koduses majapidamises tekivate jäätmete) ning haljastusjäätmete käitlemise tingimused.

1.4

Lisaks käesolevatele Teenuse üldtingimustele reguleerivad Kliendi ja Veosprinter vahelisi suhteid Müügitingimused ning hinnakiri.

2. TEENUSE OSUTAMINE

2.1

Käitleja osutab Kliendile Teenuseid Üldtingimustes ja Müügitingimustes sätestatud korras ning Hinnakirjas sätestatud tasu eest.

2.2

Käitleja paigaldab temalt renditud jäätmemahuti(d) tellimuses ettenähtud ajaks ja näidatud asukohta(desse) ning alustab jäätmemahutite teenindamist tellimusese kinnituses määratud kuupäevast alates.

2.3

Klient kindlustab Käitlejalt renditud jäätmemahuti(te) säilimise, korrashoiu ja valve.

2.4

Klient tagab Käitleja takistusteta ligipääsu jäätmemahutite asukohale, s.h tagab lukustatud väravate avamise, võimaldab jäätmeveokitele juurdepääsu jäätmemahutitele mööda kõvakattega teed, hoiab ligipääsutee puhtana, talvel lume- ja jäävabana ning tagab, et koerad ei omaks võimalust rünnata Käitleja töötajaid. Ligipääsutee laius peab olema vähemalt 4 m ja vaba kõrgus tee kohal vähemalt 6 m.

2.5

Klient tohib paigutada jäätmemahutisse ainult neid jäätmeliike, mille osas on Käitlejaga kokku lepitud.

2.6

Käitleja korraldab jäätmemahutite tühjendamise vastavalt tellimuse kinnituses näidatud ajale üldjuhul 1 (ühe) tööpäeva jooksul või tellimuse alusel tühjendamisel Kliendilt jäätmemahuti täitmise kohta teate saamisest, kui Klient ja Käitleja ei lepi kokku teisiti.

2.7

Jäätmete käitlemisel läheb jäätmete valdus ja omandiõigus üle Käitlejale alates jäätmemahutite tühjendamise momendist Käitleja poolt, v.a. Üldtingimuste punkti 3.1 rikkumisel, millisel juhul jäätmemahuteid ei tühjendada ning Klient jääb jäätmevaldajaks.

3. JÄÄTMETE KÄITLEMINE

3.1

Mahutitesse on keelatud paigaldada:

  • tule-ja plahvatusohtlikke jäätmeid;
  • vedelaid jäätmeid;
  • ohtlikke jäätmeid;
  • käimlajäätmeid;
  • kogumiskaevude setteid;
  • erikäitlust vajavaid jäätmeid;
  • aineid ja esemeid, mis võivad Käitleja töötajaid ohustada;
  • aineid ja esemeid, mis oma kaalu, mõõtmete, oma kuju tõttu või muul põhjusel võivad kahjustada jäätmemahuteid;
  • tuhka, mille kuumus ületab 30 °C.

3.2

Jäätmemahutite täismass on piiritletud jäätmekonteinerite maksimaalse lubatud kaaluga.

3.3

Jäätmemahutite maksimaalne maht on piiritletud konteineri ülaservaga - konteinerit ei ole lubatud täita kõrgemale kui selle ülaserv.

3.4

Juhul, kui Klient paigaldab eelsorteeritud ehitusjäätmete kogumiseks tellitud jäätmemahutitesse sorteerimata ehitusjäätmeid või muid sorteeritud jäätmeliike kui Käitlejaga eelnevalt kokkulepitud, käsitletakse kõiki jäätmemahutisse paigutatud jäätmeid sorteerimata ehitusjäätmetena. Sellisel juhul kohaldatakse kliendile segaehitusprahi hinnakirja.

4. HINNAKIRI JA SELLE MUUTMINE

4.1

Käitleja teenuste Hinnakiri on teenuse osutamise lahutamatuks osaks. Lepinguga võib ette näha hinnakirjast erievaid hindu.

4.2

Käitlejal on õigus hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse ja konkurentsivõimelisuse tagamise eesmärgil. Hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist Käitleja veebilehel. Kui Klient edastas oma tellimuse ennem hinnakirja muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtib tellimise edastamise ajal kehtinud Hinnakiri. Lepingu olemasolul Käitleja teavitab Klienti hinnakirjas tehtavatest muudatustest vähemalt kolmkümmend (30) päeva enne muudatuse jõustuma hakkamist, kui Klient ja Käitleja ei lepi kokku teisiti.

5. TEENUSE EEST TASUMISE KORD

5.1

Käitleja töötab ettemaksu alusel ja võtab tellimuse töösse kui laekunud on 100 % tellimuse maksumusest. Müügileping loetakse sõlmituks alates makse laekumisest Käitleja arvelduskontole. Kui makse ei ole tellimuse täitmise hetkeks laekunud, siis loetakse seda sooviks tellimusest loobuda ja tellimus tühistatakse. Lepinguliste klientide tellimused võetakse töösse alates tellimuse laekumise hetkest. Täpsemalt teenuse eest tasumise jm tingimuste kohta vt Müügitingimused

5.2

Käitlejal on õigus nõuda Lepingu sõlmimisel jäätmekäitlusteenuse tellimisel ettemaksu, mille suuruses lepitakse kokku Lepingus.

6. VASTUTUS

6.1

Pooled vastutavad täielikult Üldtingimustest tulenevate kohustuste rikkumiste eest, välja arvatud juhul, kui rikkumine on vabandatav vääramatu jõu tõttu.

6.2

Pooled vastutavad kõikide isikute (sealhulgas oma töötajate, teenistujate ja alltööettevõtjate) tegevuse või tegevusetuse eest, keda nad oma kohustuste täitmiseks kasutavad.

6.3

Pooled vastutavad oma kohustuste rikkumise eest sõltumata sellest, kas rikkumine leidis aset Poole või tema lähikondlaste (perekonnaliikmete, külaliste jne) või muude sarnaste isikute süül.

6.4

Käitleja jäätmemahutite kaotsimineku või rikkumise korral kohustub Klient hüvitama nende maksumuse.

6.5

Klient on kohustatud hüvitama oma kohustuste mittetäitmisega tekitatud lisakulutused (jäätmeliigi muutusest tulenevad lisakulud, konteineri ülekaalust tulenev lisakulu, keelatud jäätmete kulu, kordusarvete esitamine, jäätmemahutite äravedu, ümberlaadimine, remont ja puhastamine, tühisõidukulud).

7. TEENUSE OSUTAMISE PEATAMINE

7.1

Lepingut võib muuta ainult Käitleja ja Kliendi esindajate poolt allkirjastatud kirjaliku kokkuleppega.

7.2

Käitlejal on õigus peatada teenuse osutamine käesolevate tingimuste punktide 2.3-2.5; 3.1-3.3 rikkumisel, millisel juhul on Klient kohustatud vaatamata teenuse osutamise peatamisele, tasuma Käitlejale jäätmeveoki kohale- ja tagasisõidu eest kogumisvahendite asukohta (Tühisõit) või/ja tegelikult teostatud teenuse eest vastavalt Käitleja kehtivale hinnakirjale ja Käitleja poolt esitatud arvele.

7.3

Kui Klient on ületanud arve maksetähtaega, on Käitlejal õigus peatada teenuse osutamine ilma etteteatamiseta kuni maksetähtaega ületanud arvete tasumiseni. Teenuse peatamise perioodil kohustub Klient tasuma jäätmemahutite eest renditasu vastavalt Käitleja hinnakirja alusel esitatud arvetele.

8. TEATED

8.1

Teenuse täitmisega seotud teated esitatakse tellimuses fikseeritud elektronposti aadressil või telefoni teel.

8.2

Teade loetakse kätteantuks, kui:

  • 8.2.1 elektronposti või muu kanali kaudu teate esitamine on fikseeritud tehnoloogiliselt.
  • 8.2.2 teade on saadetud postiasutuse kaudu kirjaga ja postitamisest on möödunud 3 (kolm) kalendripäeva.

8.3

Kiireloomulised teated loetakse edastatuks ka telefoni teel, kui sama teade edastatakse viivitamatult ka ühel p 8.2 nimetatud viisil.

8.4

Käitleja teenuste Üldtingimused, Müügitingimused, Hinnakiri ja muu vajalik info on kättesaadav Käitleja interneti koduleheküljel.

8.5

Klient kohustub Käitlejat viivitamatult teavitama kõikidest asjaoludest, mis takistavad tellimuse täitmist ükskõik kumma Poole poolt.

8.6

Klient kohustub teavitama Käitlejat oma kontaktandmete muutumisest viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 3 (kolme) päeva jooksul arvates nimetatud muudatuste jõustumisest.

8.7

Käitleja kohustub teatama Klientidega seotud kontaktandmete muutumisest Käitleja interneti leheküljel.

Müügitingimused

Tingimused kehtivad alates 01.05.2025

1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1.1

Müügitingimused kehtivad Veosprinter OÜ (edaspidi Veosprinter) või tema poolt volitatud isiku (edaspidi Käitleja) jäätmevaldajale (edaspidi Klient) jäätmekäitlusteenuste (edaspidi Teenused) osutamisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2

Lisaks käesolevatele Müügitingimustele reguleerivad Kliendi ja Veosprinter vahelisi suhteid Teenuse üldtingimused ning hinnakiri.

1.3

Veosprinter jätab endale õiguse käesolevaid Müügitingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse ja konkurentsivõimelisuse tagamise eesmärgil. Müügitingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist Veosprinter veebilehel. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused.

2. HINNAKIRI

2.1

Veosprinter hinnad koosnevad erinevatest komponentidest, nagu jäätmeliik, konteineri tühjenduse hind, rendipäevade hind (alates 4ndast päevast), kilomeetripõhine transpordihind (lisandub väljaspool asulat) ning mis on kättesaadavad tellimiskalkulaatoris.

2.2

Transpordi hind lisatakse ainult siis, kui asute väljaspool asulat ning kuvatakse tellimiskalkulaatoris pärast asukoha määramist. Transpordi hinda arvestatakse alates linna piirist kõikidel suundadel. Kui tellimise teostamisel selgub, et Klient on tellimuse esitamisel määranud asukoha valesti, siis on Veosprinter õigustatud esitama lisaarve samade tariifide alusel või keelduda teenuse osutamisest. Ettemaksuks tasutud raha kuulub sellisel juhul tagastamisele 14 tööpäeva jooksul.

2.3

Konteineri tühjenduse hinnad sisaldavad jäätmete ladustamist ja sõltuvad jäätmete liigist, konteinerite mahust ja kaalust.

2.3.1

Klient võib pärast tellimuse esitamist paigaldada konteinerisse ainult neid jäätmeid, mille äraveo ta on tellinud. Kui tellimise teostamisel selgub, et Klient on tellimuse esitamisel määranud jäätmeliigi valesti, siis on Veosprinter õigustatud esitama lisaarve teenuse hinna vahe ulatuses või keelduda teenuse osutamisest. Kui Klient on paigaldanud konteinerisse keelatud jäätmeid, nagu vanarehvid, siis on Veosprinter õigustatud esitama lisaarve 10,00 €/tk (12,40 € koos käibemaksuga) või keelduda teenuse osutamisest. Ettemaksuks tasutud raha, millest arvestatakse maha tühisõidu tasu (kui konteineri äravedu ei toimu) kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele 14 tööpäeva jooksul.

2.3.2

Klient võib pärast tellimuse esitamist konteinerit täita kuni selle ülaservani (v.a raskekaalulise kivi ja pinnase konteinerid, mille võib täita kuni 2/3 (67%) konteineri mahust. Kui tellimise teostamisel selgub, et Klient on konteineri täitnud selle ülaservast kõrgemale, siis on Veosprinter OÜ õigustatud ülegabariidi eest esitama lisaarve kuupmeetrihinna 25,00 €/m3 alusel (31 € koos käibemaksuga) või keelduda teenuse osutamisest. Ettemaksuks tasutud raha, millest arvestatakse maha tühisõidu tasu kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele 14 tööpäeva jooksul.

2.3.3

Konteineri hind on arvestusega, et see on täidetud kuni selle lubatud maksimaalse kaaluni. Kui tellimuse teostamisel selgub, et konteiner on täidetud selle lubatud maksimaalsest kaalust enamaga, siis on Veosprinter OÜ õigustatud esitama lisaarve ladestushinna: 1. ehituspraht 85,00 €/tonn alusel (105,40 € koos käibemaksuga); 2. majapidamispraht 125.00 €/tonn alusel (155 € koos käibemaksuga); 3.suurjäätmed (mööbel) 95,00 €/tonn alusel (117,80 € koos käibemaksuga) või keelduda teenuse osutamisest. Ettemaksuks tasutud raha, millest arvestatakse maha tühisõidu tasu (kui konteineri äravedu ei toimu) kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele 14 tööpäeva jooksul.

2.4

Konteineri renti arvestatakse 4ndast päevast alates. Rendihinna maksumuseks on 3.00 €/päev (3.72 € koos käibemaksuga) ja seda lisatakse ainult siis, kui kasutate konteinerit enam kui 3 päeva. Kui konteineri kasutamisel selgub, et Klient ei saa konteinerit kokkulepitud ajal tagastada, siis on Veosprinter OÜ õigustatud esitama lisaarve lisapäevade eest kõrgemate tariifide alusel. Kõik lisapäevad kuuluvad juurdearvestamisele ning sellekohane arve edastatakse kliendi poolt määratud e-posti aadressile automaatselt.

2.5

Veosprinter OÜ jätab endale õiguse muuta hindu igapäevaselt. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis kehtib tema jaoks hind, mis oli tellimise vormistamise momendil. Kõikidele veebist esitatud tellimustele saadetakse ka tellimuse kinnitus ja arve, milles on fikseeritud tellimuse hetkel kehtinud hinnad.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1

Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida nuppu "Jätka tellimuse vormistamisega" ning täita kõik etteantud blokid. Tellimus kinnitatakse, kui valida üks võimalikest makseviisidest ja vajutada nuppu "Kinnita tellimus".

3.2

Tellimuse vormistamisel või muutmisel saate abi küsimiseks helistada Veosprinter OÜ tasuta abitelefonile: 5119019, suhelda reaalajas klienditeenindusega läbi kodulehe või saata oma nimi ja e-posti aadress kodulehel paikneva kiirpäringu vormiga.

4. TEENUSE EEST TASUMINE

4.1

Tellimuse võetakse töösse, kui klient tasub 100 % tellimuse maksumusest. Makseid võetakse vastu eurodes. Müügileping loetakse sõlmituks alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veosprinter OÜ arvelduskontole. Kui makse ei ole tellimise täitmise hetkeks Veosprinter OÜ kontole laekunud, siis loetakse seda sooviks tellimusest loobuda ja tellimuse tühistatakse. Lepinguliste klientide tellimused võetakse töösse alates tellimuse laekumise hetkest. Lepingulised kliendid saavad tellimuste eest tasuda vastavalt määratud maksetähtajale.

4.2

Makseviisid. Tellimuse tasumisel saab Klient valida endale sobiva makseviisi:

4.2.1

Pangalingiga – Klient tasub 100 % tellimuse maksumusest koheselt peale teenuse vormistamist. Peale teenuse vormistamist ning sobiva internetipanga valimist suunatakse Klient internetipanka, kus ta näeb eeltäidetud maksekorraldust. Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – vastava panga turvalises keskkonnas.

4.2.2

Ülekandega pangakontole – Klient tasub 100 % tellimuse maksumusest ettemaksuarve alusel peale teenuse vormistamist. Klientidele, kes esitavad tellimuse veebist, saadetakse ettemaksuarve automaatselt tellimuses näidatud e-posti aadressile. Klientidele, kes esitavad tellimuse telefoni teel, saadab klienditeenindaja ettemaksuarve pärast tellimuse sisestamist vastavale e-posti aadressile.

4.2.3

Krediitkaardiga – Klient tasub 100 % tellimuse maksumusest koheselt peale teenuse vormistamist. Klient suunatakse krediitkaardiga maksmisele automaatselt pärast krediitkaardimakse valiku tegemist. Krediitkaardimaksed: Visa/Mastercard. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi – Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

4.2.4

Kasutades krediidilimiiti ja maksetähtaega – Kliendile võimaldatakse määratud limiidi ja maksetähtaja ulatuses teenuste kasutamist. Krediidilimiiti ja maksetähtaega saavad taodelda ainult kliendikonto omanikud läbi iseteeninduskeskkonna.

5. TEENUSTE KOHALETOIMETAMINE

5.1

Tellimus kuulub täitmisele tellimuses märgitud kuupäeval ja kellaaja vahemikul.

5.2

Tellimuse kinnituses toodud tarneaeg kehtib juhul, kui 100 % tellimuse maksumusest on tasutud koheselt tellimuse esitamisel pangalingi või krediitkaardi vahendusel.

5.3

Ettemaskuarvega tasudes peab tasumisele kuuluv summa olema täielikult laekunud hiljemalt tellimise teostamise eelnevaks päevaks. Kui ettemaksuarvega tasutav makse hilineb, siis on vajalik täpsustada teenuse osutamise võimalikus eraldi klienditeenindusega. Informatsiooni saab tööpäeviti kella 8:00-17:00 klienditeeninduse tasuta abitelefonil:5119019.

5.4

Kui ettemaksuarvega tasutav makse hilineb, siis on Veosprinter OÜ õigustatud keelduma teenuse osutamisest. Ettemaksuks tasutud raha kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele 14 tööpäeva jooksul.

6. TELLIMUSE MUUTMINE

6.1

Tellimuse muudatused (konteineri paigaldamise ja äraveo aeg, lisatühjenduste toimumise aeg ning konteineri(te) suurus, jäätmeliik) lubatud kuni 24 tundi ennem teenuse toimumise aega. Kõik muudatused on tasuta (kui uus hind peaks olema kallim, siis ainult hinnavahe lisandub).

6.2

Muudatusi on võimalik teha läbi vastava lingi (vastav link saadetakse Kliendile vaid juhul, kui tellimuse täitmiseni on jäänud vähemalt 48 tundi), mis saadetakse Kliendile tema poolt määratud e-posti aadressile koos tellimuse kinnitusega.

6.3

Muudatusi saab täpsustada klienditeenindusega, informatsiooni saab tööpäeviti kella 8:00-17:00 klienditeeninduse tasuta abitelefonil: 5119019.

7. TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1

Kliendil on õigus tellimus tühistada igal ajal ennem teenuse osutamise tähtaega. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Ettemaksuks tasutud raha kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele 14 tööpäeva jooksul.

7.2

Tellimust ei saa tasuta tühistada, kui tellimust on asutud täitma VÕS § 53 lg-s 4 – st prügiveok on paigaldanud Kliendile konteineri või prügiveok on alustanud sõitu kliendi juurde. Sellisel juhul tasub Klient 50,00 €(62,00€ käibemaksuga) tühisõidu eest. Ettemaksuks tasutud raha, millest arvestatakse maha tühisõidu tasu, kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele 14 tööpäeva jooksul. Kui klient asub väljaspool asulat, tasub klient lisaks tühisõidu tasule ka reaalselt läbitud kilomeetrite eest 1,20 € (1,49 € käibemaksuga) iga läbitud kilomeetri eest kõikidel suundadel. Ettemaksuks tasutud raha, millest arvestatakse maha tühisõidu tasu ja transporditasu kilomeetrihinna alusel, kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele 14 tööpäeva jooksul.

7.3

Tellimuse tühistamiseks peab Klient saatma Veosprinter OÜ-le kirjaliku vastavasisuluise avalduse aadressile: info@veosprinter.ee. Tellimuse tühistamise avaldusse tuleb märkida tellimuse number ja tühistamise teinud isiku kontaktandmed.

7.4

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust, kui teenuse hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla teenuse turuhinna.

7.5

Kui tellitud teenust ei ole võimalik osutada seoses tarneraskustega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel. Ettemaksuks tasutud raha kuulub sellisel juhul Kliendile tagastamisele koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul teate saatmisest.

8. PRETENSIOONI ESITAMISE AEG

8.1

Lepingutingimustele mittevastava teenuse eest on Kliendil pretensiooni esitamise õigus.

8.2

Pretensiooni esitamiseks peab Klient saatma Veosprinter OÜ-le kirjaliku vastavasisuluise avalduse aadressile: info@veosprinter.ee ning esitama järgmise informatsiooni: Tellimuse number, Kliendi nimi ja kontaktandmed, Teenuse mittevastavuse põhjus.

8.3

Vastav pretensioon peab olema saadetud mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale teenuse kasutamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Veosprinter OÜ-lt asendusteenuse osutamist või raha tagastamist.

8.4

Peale Kliendi kirjaliku pretensiooni esitamist kohustub Veosprinter OÜ andma kirjaliku vastuse 15 tööpäeva jooksul.